Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Biblioteka Obcojęzyczna
(1)
Autor
Górecka Joanna (filolog)
(1)
Paveau Marie-Anne
(1)
Piechnik Iwona
(1)
Sarfati Georges-Élia (1957- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
francuski
(1)
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele akademiccy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dyskurs
(1)
Gramatyka
(1)
Język francuski
(1)
Językoznawstwo
(1)
Językoznawstwo porównawcze
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Wiedza
(1)
Zajęcia dydaktyczne
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Streszczenie angielskie i polskie.
Tematem niniejszej pracy są procesy konstruowania wiedzy naukowej w języku obcym podczas dyskusji seminaryjnych. . Niniejsze opracowanie proponuje model sytuacji uczeniowej sprzyjającej wdrażaniu studentów do dyskursu akademickiego oraz zawiera opis umiejętności komunikacyjnych i kognitywnych umożliwiających współtworzenie wiedzy w interakcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Obcojęzyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. O 31085 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Les grandes théories de la linguistique. De la grammaire comparée à la pragmatique.
Bibliografia na stronach 279-288 oraz przy rozdziałach. Indeks.
Wielkie teorie językoznawcze stanowią przejrzyste i wyczerpujące przedstawienie głównych linii rozwojowych językoznawstwa. Punktem ciężkości jest przedstawienie i ujęcie w perspektywę Kursu językoznawstwa ogólnego F. de Saussurea, który zapoczątkował rozwój językoznawstwa jako dyscypliny autonomicznej. Praca ta ukazuje główne momenty konstytuowania się tej dziedziny nauki: językowe poszukiwania XIX wieku (językoznawstwo historyczno-porównawcze), przełom saussorowski (różne ujęcia strukturalizmu i funkcjonalizmu), modele postsaussurowskie (teoria wypowiadania, językoznawcze koncepcje dyskursu, teorie pragmatyczne).
Autorzy pragnęli też odpowiedzieć na potrzebę praktyczną i wyposażyć nauczycieli, studentów i naukowców w kompletne i wygodne narzędzie pedagogiczne, zachęcające do refleksji i poszerzania wiedzy oraz ułatwiające zapamiętywanie ważnych pojęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352121, 352210 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej